Wednesday 23 January 2013
Salam Maulidur Rasul :3 Posted at 21:13 0 comments (+)
Assalamualaikum :*


Hari ini merupakan hari keputeraan Nabi Muhammad SAW :D hihi , Alhamdulillah . Saya masih diberi peluang untuk hidup hari ini dan melihat keindahan bumi ini :') Cantik kan gambar masjid yg saya post , sungguh indah rumah ALLAH :) Hihi btw Sudah tengah hari :D Tadi sudah breakfast tapi still laparr :'( haha xD Besok sekolah seperti biasa , alahai ~ Homework segunung niyh :p haha . takdelah segunung tapi boleh di katakan banyaklah jugak :* HAHAHA . Alhamduillah , kawan saya tidak berubah :) Dia still seperti dulu tapi sejak kebelakangan ini , dia selalu gunakan ayat kasar . Kadang-kadang terasa lah jugak . Noww , saya merajuk dengan dia kot -,- HAHA  sebenarnyaa , saya bukannyaa seseorg yg suka merajuk dan tidak pandai pujuk org yang merajuk , wkwkwkw . haaa , semalam latihan roadrun . Tapi saya tak pergi sebab tak masuk roadrun , malas lahh :'( huhuhu , lagipon dahh semputt :p Haha xD btw semoga anda memanfaat cuti ini dengan sebaik yg mungkin :) aminn*

"Sesungguhnya ORANG yang paling DEKAT denganKU pada hari KIAMAT adalah orang yang paling banyak BERSELAWAT kepadaKU" Al-Nasai dan Ibn Hibban :')

Gtg , Assalamualaikum :*
See you soon :D
Short Biography
My name is Nurfakhira Irdina . I was born on 20 November 1997 . Thanks for visited & followed .
friends
instagram
fakhirairdinaa
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.
GYAPO